niedziela, 4 sierpnia 2013

Tabulatura. Eminem - Without Me. Pożegnanie gitary.

   No i powrót ze Skierniewic, który był jednoznaczny z oddaniem pożyczonej od koleżanki gitary. Wróciłem bardziej opalony, mniej stęskniony za osobami ze studiów ale... Bez mojego dotychczasowego skarbu...
Minuta ciszy dla mojej dotychczasowej gitary, którą był

STAGG C546


    Brak instrumentu jest jednoznaczny z tym, że w tym tygodniu będę mieć swoją gitarę. Funkiel nówka, tylko moja i niczyja więcej :P
   
   Ale nie ma tego co by na złe nie wyszło. A że na wyjeździe rządziły kawałki Eminem tak więc wrzucam co ogarnąłem w czasie ostatnich wspólnych chwil z nią. Beat do


Eminem - Without Me


e|--6-6-5-3------------------------------------------|
B|----------3----3---3-6-3----3---3-1------1---------|
G|-----------------5------------5-----3------3-2-0---|
D|---------------------------------------------------|
A|---------------------------------------------------|
E|--------------------------------------------------|
 
 
   Proste i krótkie - miłej zabawy. :) 

2 komentarze:

  1. Fajny blog :) też dopiero zaczynam, więc dobrze jest poczytać o doświadczeniach innej osoby zaczynającej swoją przygodę z gitarą ;) Będę zaglądać tu częściej. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za ciepłe słowa i w takim razie zapraszam ponownie :)

      Usuń

Katalog SEO: katalogseo.net.pl