piątek, 6 marca 2015

Tabulatura. Gary Jules - Mad World

   Krótka lekcja historii. Utwór Mad World jest dziełem grupy Tears of Fears. Powstały w 1982 roku zdobywa trzecie miejscena UK Single Charts i pojawia się na kilku Top Listach w innych krajach. Co dalej działo się z naszą pioseneczką?
   Gary Jules wraz ze swoim kolegą, Michaelem Andrewsem nagrywają cover i ich Szalony Świat okazuje się hitem, trafia na pierwsze miejsce listy przebojów w UK (2003 r.).  
   Jak dla mnie - słusznie. :)

   Poniżej tabulatura:

gary jules micheal andrews mad world micheal andrews tabulatura tab guitar classical acoustic

   A jeszcze niżej kilka uwag:

   Pierwsza dotyczy tego, że przed samymi najbardziej interesującymi nas cyferkami są akordy, które będą użyte podczas gry. Jednak moją propozycją dla Was jest inne łapanie G. Zamiast tak jak na ściągawce łapania akordu 300023 złapcie 330023 (macie problem ze zrozumieniem o co chodzi? Piszcie śmiało w komentarzach - wyjaśnię). Niektórzy twierdzą, że akord brzmi pełniej, a co ważniejsze dla nas w tym przypadku będziemy przygotowani na trzymanie palca na 3 progu drugiej struny.
   Druga natomiast informacji o kapodasterze na 8 progu. Kapodaster wykonujemy sami, kupujemy lub gramy bez niego normalnie licząc od zerowego progu - brzmi też dobrze. Ja dla przykładu zawsze gram na początku bez, a potem jak mnie najdzie ochota na ściąganie i zakładanie capo - używam go :)

1 komentarz:

Katalog SEO: katalogseo.net.pl